Ofte stillede spørgsmål:

Min konto siger, at min ordre er blevet sendt. Hvorfor har jeg ikke modtaget min bestilling?
Din bestilling er blevet sendt med et trackingnummer, så du kan spore forsendelsen. Gå til UPS' websted, og indtast din trackingkode. Her kan du se, om din ordre er afsendt, hvornår din ordre blev afsendt og om den kan være leveret til naboen. Hvis du ikke har modtaget noget, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe dig.

Jeg har modtaget den forkerte/beskadiget/defekt/ufuldstændig vare.
Hvis du har modtaget den forkerte, en defekt, beskadiget eller ufuldstændig vare, kan du vælge at returnere produktet gratis. For at opnå hurtig og korrekt håndtering er det vigtigt, at du sender varerne tilbage til os. Du skal oprette en RMA. Vælg her den passende årsag (forkert, defekt, beskadiget, ufuldstændig). Vi beder dig om at sende varerne i deres oprindelige tilstand og om muligt i originalemballagen sammen med (en kopi af) din RMA. Klik her for flere oplysninger om vores returneringspolitik.

Hvordan kan jeg hurtigt finde en vare?
Øverst på vores websted finder du feltet "Søg efter produkter". Her kan du indtaste et ord og søge i vores katalog. Denne funktion findes i alle produktgrupper. Via menuen kan du vælge en type golfbil. Du vil se forskellige produktgrupper. Hver produktgruppe er yderligere opdelt i "undergrupper". Det er også muligt at registrere din eller dine golfbiler på webstedet. I menulinjen er der en ekstra fane, som omfatter alle de elementer, der er relevante for din valgte golfbil.